ח"כ אוהד טל: "המחאה מנהלת את האופוזיציה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אוהד טל: "המחאה מנהלת את האופוזיציה"

ח"כ אוהד טל במהדורת הבוקר: "הנשיא אמר שהפערים לא כ"כ גדולים. כולם מבינים שצריך לערוך תיקונים במערכת המשפט. חלק מחברי האופוזיציה הגישו הצעות כאלה בעבר. כל מה שצריך פה זה אומץ ואחריות"

אוהד טל. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על הרפורמה המשפטית. "אני פחות ופחות אופטימי מיום ליום ממה שאני שומע על מה שקורה שם. חברי האופוזיציה מטפסים על עצים יותר מידי גבוהים. האופוזיציה חיה מתוך גל המחאה. יתכן שזה מנהל אותה. חבל לי. קיוויתי שהשיחות בבית הנשיא יובילו להסכמה. אני לא רואה שזה הולך לשם. מקווה שאופתע לטובה".

לדבריו "הייתי שמח שנוכל לקדם את התיקון שצריך בהסכמה. זה לא בלתי אפשרי. גם הנשיא אמר שהפערים לא כ"כ גדולים. כולם מבינים שצריך לערוך תיקונים. חלק מחברי האופוזיציה הגישו הצעות כאלה בעבר. כל מה שצריך פה זה אומץ ואחריות".

על הבחירות ללשכת עורכי הדין וההשפעה על הרכב הוועדה: "השופטים ועורכי הדין לא צריכים להיות בוועדה הזו ולכן אני לא שם את יהבי על עורכי הדין. בוודאי שכל עוד זו השיטה הקיימת צריך לחזק את הכוחות השמרנים".

עוד אמר: "בחודשים האחרונים הבנו עד כמה התיקון הזה נדרש. מערכות המדינה פועלות ללא קשר לממשלה הנבחרת. יש כאן כוחות ששולטים במוקדי כוח רבים".



0 תגובות